Åbningstider 22/3 - 8/9-2024

Åbningstider i for og efterårs sæson (ikke helligdage og højsæson).

*Udenfor receptionens åbningstid kan man checke ind -og ud på selvbetjeningsstanderen uden for receptionen. Her får man også udleveret et bomkort, så man kan køre ind på pladsen. Tilsvarende, kan man også aflevere kortet i standeren, ved afrejse.                                                                                                                                                                                                        *Dette er dog ikke muligt, ved udlejningsenheder, så som hytter, lejlighed og udlejnings campingvogne, hvor der skal udleveres en nøgle.

  Information Kiosk Aktivitetshus/spillehal Mini Golf
Mandag - Torsdag 9.00 - 12.00
14.00 - 16.00

Uge 33: 7.30 - 18.00. 

*Her efter kun åbent i weekenderne, frem til d. 25. Aug.

9.00 - 19.00 9.00 - 12.00
14.00 - 16.00
Fredag 9.00 - 12.00
14.00 - 18.00

14.00 - 18.00
9.00 - 19.00  
Lørdag 9.00 - 12.00
14.00 - 18.00
7.30 - 12.00
14.00 - 18.00
9.00 - 19.00 9.00 - 12.00
14.00 - 17.00
Søndag 9.00 - 12.00
14.00 - 16.00

7.30 - 12.00

9.00 - 19.00 9.00 - 12.00
14.00 - 15.00

 

Åbningstider uge 26

Information Kontor Kiosk Aktivitetshus/spillehal  Mini Golf Pool 
9.00 - 19.00 9.00 - 19.00 7.30 - 21.00

10.00 - 21.00

9.00 - 19.00 10.00 - 21.00

 

Åbningstider uge 27 – 32 (alle ugens dage, undtaget søndag uge 31 for receptionen: 9-12 og 14-16)

Information Kontor Kiosk Aktivitetshus/spillehal  Mini Golf Pool 
9.00 - 20.00 9.00 - 20.00 7.30 - 21.00 10.00 - 21.00 9.00 - 20.00 (indendørs kl. 19.00) 10.00 - 21.00

 

Check-ind på pladser, er muligt efter klokken 14.00 -  afrejse inden klokken 12.00

Check-ind i hytter, lejlighed, samt udlejningscampingvogne, er muligt efter klokken 15.00 -  afrejse inden klokken 10.00

 

Kr. himmelfart, samt pinse.

Information Kontor Kiosk Aktivitetshus/spillehal  Mini Golf Pool 

9.00 - 12.00

14.00-19.00

9.00 - 12.00

14.00-19.00

7.30 - 21.00

 

10.00 - 21.00

9.00 - 18.00 10.00 - 20.00 (I påsken er poolen lukket).

Bestilling & Betaling

Når reservationen er modtaget, fremsender Grenaa Strand Camping en booking bekræftelse pr. mail.                                                                                                                      Reservationen er bindende, når vi har modtaget 1. rate i henhold til fremsendte faktura.
Af formelle grunde må vi forbeholde os retten til – i absolutte undtagelsestilfælde – at ændre den reserverede enhed til en anden, senest ved ankomsten. 

Ændring af reservationen:

Den valgte periode kan ikke ændres efter ankomst.                                                                Der tilbagebetales ej heller penge, ved afrejse inden reservationsperiodens udløb.

For Pladser, Standard-, Luksus-, Deluxe-, Grenaa hytter, lejlighed, samt udlejningscampingvogne refunderes evt. tabte dage ikke.

Betalingsbetingelser ved telefonisk henvendelse med reservation:

Ved reservation af ophold i egen vogn/telt skal 1000 kr. af ferien betales inden for 7 dage. Restbeløbet betales ved ankomst.

Leje af Standard-, Luksus-, Deluxe-, Grenaa hytte, lejlighed samt udlejningscampingvogne:

Ved bestilling af denne type udlejningsenheder betales 1. rate på 1000 kr. inden for 7 dage.            2. rate betales senest 2 måneder før ankomst.                                                                         Du vil modtage en e-mail med dine reservations oplysninger og dit kundenummer.

Gebyr for personlig betjening er 200 kr.

Betalingsbetingelser ved online reservation:

Ved online reservation betales hele opholdet med det samme.                                                      Der opkræves ikke reservationsgebyr ved onlinebestilling.

Vi accepterer ikke at unge mennesker (under 18 år) camperer uden forældre.                            Dette gælder både for alm. campering i egen vogn/telt, samt for ophold i hytter, lejlighed og i udlejningscampingvogne.

Der gives kun adgang til 1 bil pr. enhed på både pladser, samt ved leje af hytter.                    Øvrige biler skal parkere på parkeringspladsen, ude foran bommene.                                            

Fortrydelse & afbestilling

Reklamationer:

Eventuelle reklamationer skal, for at blive behandlet, fremsættes straks efter ankomst eller umiddelbart efter fejlens opståen. Krav om erstatning skal skriftligt meddeles til Grenaa Strand Camping, inden for en måned efter opholdets afvikling. Der tages forbehold for eventuelle trykfejl, prisstigninger og lignende.

Fortrydelsesret og refusion:

Du har mulighed for at annullere din booking på følgende vilkår, hvis du har tegnet en afbestillingssikring:

Sådan afbestiller du:

Ønsker du at afbestille din rejse, bedes du hurtigst muligt kontakte os på mail: info@722.dk Husk at henvise til dit kundenummer.

Afbestillingssikring:

Ved bestilling af ferien, har du mulighed for at tegne en afbestillingssikring, som gør det muligt for dig, at kunne afbestille rejsen, og få alle* dine penge tilbage, hvis du er nødt til at afmelde din ferie - uanset årsag.                                                                                                                                    Booker du din ferie uden at bestille en afbestillingssikring, bindes du for det fulde beløb, uanset hvornår du afbestiller. Vi anbefaler derfor alle vores campister, at tilkøbe denne forsikring.

Hvad består en afbestillingssikring af:

- En afbestillingssikring koster fra 75 kr. og op til 300 kr. alt efter periode, og hvad du har bestilt.

- Køber du en afbestillingssikring og får brug for at afbestille din ferie, kan du op til 60 dage før din ferie starter, få det fulde beløb retur*.

- Køber du en afbestillingssikring og afbestiller din ferie under 60 dage før din ferie starter, får du halvdelen af beløbet retur*. 

Afbestillingssikringen skal købes samtidig med, at du booker din ferie.

*Der fratrækkes et administrationsgebyr på 300 kr. plus afbestillingssikringen.

- Prisen for afbestillingssikringen afhænger af, hvilken periode du har booket dit ophold og er gældende pr. enhed. Afbestillingssikringen kan kun tegnes ved bestilling. Forsikringen kan ikke efterfølgende annulleres.

Rengøring & leje

Dette omhandler kun udlejningsenhederne.                                                                              Den daglige rengøring påhviler altid lejeren. Slutrengøring kan bestilles i receptionen eller ved online bestilling. Hytter/udlejningsvogne skal altid forlades i opryddet stand. Det vil sige, at affaldsspanden og køleskabet skal være tømt, der skal være vasket op og inventaret skal stå på samme plads som ved ankomst.

Ønsker I selv at stå for rengøringen, skal enheden efterlades i 100% ordentlig stand.                Grenaa Strand Camping skal kunne godkende rengøring og oprydning.

Almindelige lejebetingelser

 

  • Udlejeren indestår for rigtigheden af omstående beskrivelse af campinghytter/vogne.
  • Lejemålet gælder kun for omstående tilmeldte personer.
  • Udlejeren påtager sig intet ansvar for pludseligt opståede skader, men vil drage omsorg for, at skaden udbedres hurtigst muligt efter anmeldelsen.
  • Udlejeren påtager sig intet ansvar i forbindelse med evt. forekomst af insekter (myrer, ørentvister mv.) i campinghytter, udlejnings vogne eller lejligheden.
  • Lejeren er ansvarlig for det lejede, og erstatningspligtig for evt. skader forvoldt på campinghytten, udlejningsvognen, lejligheden eller inventaret, i lejeperioden. Evt. skader skal inden afrejsen anmeldes til udlejer.
  • Renholdelse af det lejede påhviler lejer. Ved udtjekning skal såvel campinghytten, som udlejnings vognen eller lejligheden, afleveres i samme rengjorte og ryddelige stand som ved overtagelsen.
  • Campingreglementet samt lejrchefens anvisninger skal overholdes.
  • Alle priser er inkl. Moms. Der tages forbehold for moms- og afgiftsforhøjelser.
  • Ved evt. uoverensstemmelser mellem lejer og udlejer m.h.t. lejemålet gælder dansk ret.

Lejer ansvar

Lejeren er forpligtet, til at respektere de ordensbestemmelser, som gælder for/på campingpladsen.  Lejeren er forpligtet til at meddele evt. dagsgæster eller overnattende gæster, til receptionen.        Det koster 35 kr. pr. dagsgæst. Skal gæsterne benytte poolen, koster det en dagspris på 55 kr. Gæsternes eventuelle bil skal parkeres på parkerings pladsen, uden for bommen.    
Beskadigelser påført af lejeren, eller dennes gæster skal meddeles i receptionen, samt afregnes ved afrejse.

Force Majeure:

Såfremt lejemålet forhindres, af forhold udenfor Grenaa Strand Campings indflydelse (katastrofe, optøjer, epidemi, strejke eller lign.), hæfter Grenaa Strand Camping ikke herfor, og der tilkommer ikke lejeren nogen godtgørelse. I forhold til evt. godtgørelse, er det lejerens eget ansvar at kontakte evt. forsikring omkring.

Hunde på pladsen

Hunde er meget velkomne på campingpladsen.

Dog skal de altid føres, og stå i snor. Vi henstiller selvfølgelig også til, at hunde ikke står og gøer, så man altid viser respekt og tænker på sin nabo og andre gæster på pladsen.

Efterladenskaber skal samles op efter hunden og posen smides i affald molokken, hvor den hører til. Det er muligt, at få udleveret hundeposer i Informationen. 

Hunde er ikke tilladte i servicebygningerne eller i vores udlejningscampingvogne. Ligeledes må de ej heller, tages med ind i cafeen/iskiosken, eller receptionen.  Servicehunde er dog en undtagelse inde i vores servicebygninger, da de ses som et hjælpemiddel.

Gåture med hunden, kan foregå over alt på pladsen, så længe man respekterer andre gæster.

Se prisliste for at tage hund med, under "priser".

Internet

Vi har gratis hotspots på hele pladsen

Her kan du læse om brugen af hotspots, når du er gæst på Grenå Strand Camping.

Vi anbefaler altid, at du genstarter din enhed, inden du logger på netværket første gang.

Vi tilbyder hotspots i rigtig god kvalitet på campingpladsen. Man skal dog som gæst påregne, at det trådløse internet, i spidsbelastningsperioder samt i dårligt vejr, kan opleves langsommere end normalt. Der er rigtig mange faktorer, der spiller ind på internet hastigheden og kvaliteten.

Træer: Når det trådløse signal skal passere gennem bevoksninger svækkes signalet. Når træernes blade tilmed er våde, svækkes signalet markant.

Regnvejr: Vand dæmper signalet og gør at netværket ikke er lige så hurtigt som i solskinsvejr. 

Campingvogne: Ofte vil man som gæst opleve at signalet fungerer uden for campingvognen i forteltet, men ikke inden for. Dette hænger sammen med, at signalerne svækkes betydeligt, når det skal igennem campingvognen – det samme gør sig gældende med biler og nabo campingvogne, der også ”skygger” for signalet. Som regel er der meget bedre signal uden for campingvognen, eksempelvis i forteltet.

Arrangementer: Mange mennesker samlet på et meget lille areal, eksempelvis ved arrangementer på pladsen, kan betyde der er stor belastning på de Hotspot/access punkter der er i det specifikke område. 

Området er endvidere i perioder generet af en stor militærradar indstråling, der til tider har stor negativ indvirkning på styrken af signalet. Dette forekommer dog kun i kort tid og netværket vil normalisere sig selv, når indstrålingen er overstået.

Når man bevæger rundt på pladsen med sin Smartphone, Tablets eller lignende, så kan nogle enheder opleves, som at de bliver langsommere, eller mister forbindelsen helt. Her skal du blot genstarte din enhed, og den vil herefter typisk igen få forbindelse til netværket. Dette skyldes enhedernes adfærd/opsætning og ikke Internet kvaliteten.

Da alle disse forhold er dynamiske vil man opleve, at signalet vil variere over dagen.

GDPR

Politik for behandling og beskyttelse af personoplysninger

Databeskyttelsespolitikken gælder for Grenaa Strand Camping.

Politikken skal hjælpe til at sikre og dokumentere, at virksomheden beskytter sine personoplysninger i overensstemmelse med reglerne for behandling af personoplysninger. Politikken bidrager desuden til, at virksom-heden oplyser om behandlingen og brugen af de registrerede personoplysninger.

Politikken gennemgås hvert år.

Fortegnelse over behandlingen af personoplysninger

Virksomheden behandler personoplysninger om:

  • Medarbejdere
  • Kunder
  • Leverandører
  • Øvrige

Virksomheden har udarbejdet en fortegnelse over behandlingen af personoplysninger. Fortegnelsen giver overblik over de behandlinger, som virksomheden er ansvarlig for.

Personoplysningerne er en forudsætning for, at Virksomheden kan indgå ansættelses-, kunde- og leverandør-kontrakter.

Behandlingens formål og lovlighed

Personoplysningerne behandles og arkiveres i forbindelse med:

  • Personaleadministration, herunder rekruttering, ansættelse, fratrædelse og udbetaling af løn
  • Stamdata for kunder samt indtægter
  • Stamdata for leverandører samt rekvisitioner og køb
  • Overvågning for opretholdelse af orden og sikring mod tyveri
  • Potentiel passiv registrering af datatrafik i forbindelse udbud af wifi

Behandlingen er lovlig i medfør af hjemmel som angivet i vedhæftede fortegnelse.

Virksomheden benytter ikke personoplysningerne til andre formål end de listede. Virksomheden indsamler ikke flere personoplysninger end nødvendigt i forhold til opfyldelse af formålet.

Opbevaring og sletning

Virksomheden har indført følgende overordnede retningslinjer for opbevaring og sletning af personoplysnin-ger:

  • Personoplysninger opbevares i fysiske mapper der adgangsbegrænses på passende vis.
  • Personoplysninger opbevares i it-systemer og på serverdrev.
  • Personoplysninger opbevares ikke længere, end hvad der er nødvendigt for formålet med behandlingen.
  • Personoplysninger for medarbejdere slettes fem år efter endt ansættelse (del af regnskabsgrundlag), og personoplysninger om ansøgere slettes efter seks måneder.
Datasikkerhed

Virksomheden har ud fra vedhæftede risikovurdering gennemført følgende sikkerhedsforanstaltninger for beskyttelse af personoplysninger:

  • Kun medarbejdere, der har et arbejdsbetinget behov for adgang til de registrerede personoplysninger, har adgang hertil enten fysisk eller gennem it-systemer med rettighedsstyring.
  • Al computeradgang kræver login, og medarbejderne må ikke overlade deres adgangskoder til andre.
  • Computere skal have installeret firewall og antivirusprogram, der løbende opdateres.
  • Personoplysninger slettes på forsvarlig vis ved udfasning og reparation af it-udstyr.
  • USB-nøgler, eksterne harddiske mv. med personoplysninger skal opbevares i aflåst skuffe eller skab.
  • Fysiske mapper er placeret på aflåst kontor eller i aflåste skabe.
  • Personoplysninger i fysiske mapper slettes ved makulering.
  • Alle medarbejdere skal modtage instruktion i, hvad de må gøre med personoplysninger samt, hvordan personoplysninger skal beskyttes.
  • Der skiltes om videoovervågning.
Videregivelse

Personoplysninger om medarbejdere kan blive videregivet til offentlige myndigheder fx SKAT og pensionssel-skaber.

Databehandlere

Virksomheden benytter udelukkende databehandlere, såfremt databehandlerne stiller de fornødne garantier for, at de vil gennemføre de passende tekniske og organisatoriske sikkerhedsforanstaltninger til opfyldelse af persondatarettens krav. Alle databehandlere underskriver en databehandleraftale forinden behandlingen iværksættes.

Rettigheder

Virksomheden varetager den registreredes rettigheder, herunder retten til indsigt, tilbagetrækning af samtyk-ke, berigtigelse og sletning og orienterer de registrerede om virksomhedens behandlinger af personoplysnin-ger. Registrerede har ligeledes ret til at klage til Datatilsynet.

Brud på persondatasikkerheden

I tilfælde af brud på persondatasikkerheden, anmelder virksomheden hurtigst muligt og inden 72 timer brud-det til Datatilsynet. Indehaver er ansvarlig for, at dette sker. I anmeldelsen beskrives bruddet, hvilke grupper af personer, det vedrører og, hvilke konsekvenser bruddet kan få for disse personer samt, hvordan Virksom-heden har eller vil afhjælpe bruddet. I tilfælde, hvor bruddet indebærer en høj risiko for de personer, om hvem Virksomheden behandler personoplysninger, vil Virksomheden endvidere underrette disse. Virksomhedens dokumenterer alle brud på persondatasikkerheden.

Ledige job

Vi har brug for positive og ihærdige medarbejdere i vores sæson åbning, til at give vores mange gæster en uforglemmelig ferie oplevelse.

Du er altid velkommen til at ringe og spørge ind til job på pladsen.

Download et ansøgningsskema her

Ro på pladsen

Der skal være ro på pladsen kl. 23.00.

Dette vil sige, at alle gæster skal overholde reglen her om, og at der efter kl. 23.00 ikke spilles højt musik, eller festes og larmes, så andre campister ikke kan få nattero.

Det er selvfølgelig helt i orden, at man hygger stille og roligt på egen plads inde i forteltet ol.

Bommen

Bommen er lukket, i tidsrummet fra kl. 23.00-7.00.

I dette tidsrum er det ikke muligt at komme ud og ind af bommen.

Har du brug for akut hjælp, i dette tidsrum, af eks. ambulance, ring da på tlf. 86321718.